Kwalifikowany Dostawca Węgla

Informacje ogólne, najczęściej zadawane pytania

DO POBRANIA:

1. WZÓR PEŁNOMOCNICTWA DO ODBIORU WĘGLA JEŚLI NIE MOGĄ PAŃSTWO SAMI PRZYJECHAĆ

↓↓↓

PEŁNOMOCNICTWO

Kwalifikowani Dostawcy Węgla są dodatkowymi

PUNKTAMI ODBIORU towaru zakupionego na

stronie www.sklep.pgg.pl– teraz ODBIÓR WĘGLA LUZEM jest

możliwy w różnych częściach Polski.

Dodatkowo jeśli istnieje u KDW taka możliwość mogą Państwu

za dodatkową opłatą dostarczyć zamówiony węgiel do miejsca

zamieszkania, ale nie jest to ich obowiązek.

Koszt transportu pojawia sie Państwu po wrzuceniu towaru do koszyka na sklepie PGG. 

KOSZT TRANSPORTU ZE SKŁADU DO PAŃSTWA MIEJSCA ZAMIESZAKNIA NIE JEST WLICZONY W TĄ CENĘ.

Jeżeli nie zakupili Państwo jeszcze węgla lub mają inne pytania na które nie znaleźli informacji poniżej prosimy o kontakt z

infolinią PGG: 32 717 00 00.

1. Czy można zakupić u Państwa węgiel?

 Węgiel dostępny z kopalń Polskiej Grupy Górniczej można zakupić na stronie spółki: 

   https://sklep.pgg.pl/

2. Skąd będę wiedział, że zakupiony węgiel jest gotowy do odbioru?

W momencie przyjęcia Państwa zamówienia do realizacji Przedstawiciel składu skontaktuje się z Państwem-  będziemy dzwonić na numer podany jako kontaktowy przy składaniu zamówienia. Jeżeli się nie dodzwonimy – wyślemy do Państwa SMS z informacją o realizacji zamówienia. 

3. Kto może odebrać zamówiony towar?

Odbioru towaru w uzgodnionym terminie może dokonać osobiście Kupujący lub upoważniony przewoźnik. W przypadku odbioru węgla przez przewoźnika w imieniu Kupującego konieczne jest przekazanie podczas odbioru pracownikom punktu wydania oryginalnego (nie może to być skan ani też ksero) pełnomocnictwa do odbioru węgla. Nie ma też możliwości dosyłania dokumentów pocztą w późniejszym terminie.

brak oryginalnego pełnomocnictwa = brak wydania węgla.

4. Ile kosztuje transport węgla z kopalni na Państwa skład?

 Koszt transportu pojawia się u Państwa w koszyku przy wyborze danej Kopalni oraz ilości zamawianych ton. 

5. Dlaczego transport jest taki drogi?

 Koszty transportu zostały wyliczone na podstawie odległości przesłanych wcześniej do PGG.

6. Jaki jest czas oczekiwania na odbiór zamówionego towaru?

Po złożeniu zamówienia z odbiorem w składzie KDW oczekuj na kontakt ze strony obsługi składu.

Termin odbioru (liczony od daty wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedawcy) wynosi do 30 dni kalendarzowych. W uzasadnionych wypadkach termin odbioru może zostać skrócony/ przedłużony za zgodą obu Stron.

 7. Dlaczego mamy organizować sobie własny transport na odbiór, jeżeli już opłaciłem transport przy zakupie węgla na stronie Polskiej Grupy Górniczej?

  Transport który opłacają Państwo w koszyku przy zamawianiu węgla, jest to cena przywozu węgla z wybranej przez Państwa Kopalni na nasz skład

Odbiory realizowane są:

Poniedziałek- Piątek od godziny 08:00 do godziny 15:30.

8. Czy mogą mi Państwo spakować do worków zamówiony tonaż?

 Aktualnie nie mamy możliwości ani warunków aby pakować Państwu przywieziony węgiel.

Ze względu na duży ruch panujący na placu nie ma też na chwilę obecną możliwości aby workowali sobie go Państwo na naszym placu. 

9. Czy można dostarczyć skan, kserokopię pełnomocnictwa do odbioru węgla?

Nie, pełnomocnictwo musi być przekazane kierowcy lub obsłudze punktu w oryginale.

10. Czy można anulować zamówienie, ponieważ źle wybrałem skład do odbioru?

W takich sprawach trzeba się kontaktować z Infolinią dotyczącą e-sklepu: 32 7170000 lub wejść na stronę sklepu do zakładki POMOC

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania